Och så var det dags igen ,

Kände att det var dags att slänga in något!

Publicerad 2013-05-08 18:57:00 i Allt i Mitt liv

Jag har blivit helt katastrofalt dålig på att uppdatera (nähä?!) men ibland får jag ett litet sug efter att skriva en rad eller två!

För tillfället är jag inne på mitten av min andra (och sista) semestervecka, skönt -men ångesten börjar redan komma smygandes. Nog om det, ikväll kommer en fin vän över till oss och grillning står på schemat! Vädret är allt på samma gång idag (nästan, allt som inte innefattar vinterväder iaf) men jag håller tummarna för att det blir liiite varmare tills vi ska gå ut med grillen!
 
----
uppdatering i efterhand! Skönt med semester inte skönt att semestern är över.. Ville bara förtydliga! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela