Och så var det dags igen ,

Good stuff

Publicerad 2012-09-06 21:31:31 i Allt i Mitt liv

Idag insåg jag hur lätt man egentligen kan göra för sig själv för att få bra dagar.För jag är ju en person som lätt hispar upp mig och lätt får känslan av att "dagen är åt helvete".
MEN, förstår ni, idag! Jag gick upp i tid så man kan göra allt man ska, men ändå kunna tassa runt när man gör det. Hann mysa med min fina sambo, hann ta en tidigare buss, stå i låång kö på Espresso house för mitt kaffe, hittade ett tidigare tåg, jobba i min takt och göra det jag gillar. Och sedan kunna gå i samma bubbla till tåget och åka hem igen.
 
Har ett bra budskap efter idag, som jag borde få med mig mer: - Stress,ta dig i röven!
 
Nu tar jag mig en förkylningsbrus, en brustablett med C-vitamin, Zink och fläder för att hålla alla tänkbara förkylningar låångt borta. Samtidigt hör jag mister sitta och nysa vid sin dator - kanske rent av får tvinga i honom en med, blir han sjuk, kommer jag bli sjuk. Nej tack!
 
Nu väntar en kopp te och en varm dusch, sedan är det bingen för min del.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela