Och så var det dags igen ,

Utflyktslördag!

Publicerad 2012-09-08 20:42:58 i Allt i Mitt liv

Nu sitter jag här, i pjamasbyxor och myser med tända ljus. Kvällen blev och blir inte riktigt som jag trodde så jag gjorde en lösning på egen hand.
 
Har varit idag varit på utflykt med min kära syster, lite av varje har vi hunnit med. Men dagens främsta mål var Botaniskan i Lund och deras Orkidéeutställning. Blev 3 nya små mini varianter för min del! Där efter bar det av på lite andra håll, och sedan körde vi till Tirups Örtagård för en fika (som slutade med en övergod rotfruktspaj och sedan äpplekaka som grädden på moset!)
 
Innan det var dags att slänga av henne tog vi en spanar runda till min (snart) nya arbetsplats, Köpcentrat Emporia i Hyllie. Sen var det dags att åka på vars ett håll.
Var nyss nere och hyrde 3 filmer på hemmakväll så snart är det dags för lördagsmys DELUX
- Gud vad skönt det är att vara hemma själv! 
 
Imorgon kommer min fina lilla bror hit, ska bli skönt att få lite tid med honom också!

Ha en bra kväll, här kommer lite bilder från dagen,
Hej!
 
En liten del av utställningen
Mina 3 nya vänner!
De hade ställt upp super höst-fint med äpple på Tirup!
Äpplen, rost och betong är så vackert ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela