Och så var det dags igen ,

En liten..

Publicerad 2011-03-24 23:34:55 i Allt i Mitt liv

Allt till göteborg känns som det är fixat nu -lovely! Eller bokat iallafall. Så nu väntar jag bara på att jobbet betalar och att mina biljetter trillar ner i brevlådan. Jag känner mig taggad, det ska bli så skönt att få en utbildning!

Om ca 30 minuter trillar lönen in på kontot, ska bli underbart! Och mina planer för imorgon är att jobba (såklart!), impulsshoppa lite kläder på lunchen (behövs alltid!) och därefter ställa mig i monsterkön på systemet. Inte för jag vet hur 45 minuter ska räcka men ändå. Efter jobbet ska jag träna, det är RIKTIGT skönt på fredagar för då är man till 550% alltid själv på gymmet!

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela