Och så var det dags igen ,

En passande rubik? Tänk ut en själv! jag kunde inte..

Publicerad 2012-09-07 17:17:07 i Allt i Mitt liv

Jahamhm, ännu en jobbvecka är nu mer historia och jag säger VÄLKOMMEN HELG!
 
Så jävla underbart, frågan är då, vad fan ska jag laga till mat?! Min randiga vanilj och chokad pannacotta är självskriven då jag kollade recept.nu och insåg att jag inte ville ha något annat än pannacotta! Men jag antar att min mister vill ha annat än det till mat.. För min del hadedet gått bra (så ibland är det en jäkla tur jag inte bor själv haha!) Får väl helt enkelt ta mig till affären..
 
Idag fick jag förresten blommor! Visst är de fina!
 
 
Nä får väl ta tag i detta nu.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela